Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid. Door gebruik te maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Ik ga akkoord

Klachten

Klachten zijn vervelend maar bieden ook kansen. Waar gewerkt wordt, worden weleens fouten gemaakt. Ook bij Attent. Als dat het geval is, worden we graag als eerste op de hoogte gebracht van uw mogelijke ontevredenheid. Wij zullen uw klacht met uiterste discretie behandelen en in een persoonlijke evaluatie tussen de betrokken manager en u naar een passende oplossing zoeken.

Daarnaast bieden klachten vaak kansen om onze dienstverlening te verbeteren. Wij zullen deze informatie daarom ook gebruiken om onze processen te perfectioneren.

U kunt uw klacht doorgeven via het onderstaande formulier of telefonisch contact opnemen met de verantwoordelijke manager via 0548-626365.

Sinds 1 januari 2020 is de Wet zorg en Dwang (hierna Wzd) in werking getreden. In deze wet is geregeld hoe de zorgaanbieder om moet gaan met zorg waar de cliënt en/of zijn vertegenwoordiger het niet mee eens is terwijl die in de ogen van de zorgaanbieder in het belang van de cliënt noodzakelijk is. De Wzd regelt de voorwaarden waaronder gedwongen zorg mag worden toegepast eveneens de rechten van mensen met een verstandelijke beperking of psychogeriatrische aandoening die vrijwillig of onvrijwillig in een zorginstelling of verpleeghuis wonen. De wet is ook van toepassing op mensen die thuis wonen of in een kleinschalige (particuliere) woonvorm.

In de Wzd zijn de rechten van de cliënten die met onvrijwillige zorg te maken krijgen beter beschermd. Cliënten en/of vertegenwoordigers kunnen, op het moment dat onvrede hierover ervaren, contact opnemen met een cliëntenvertrouwenspersoon.

De cliëntenvertrouwenspersoon is er voor u, voor u als familielid  en zowel de vertegenwoordiger. U heeft recht op ondersteuning bij vragen en klachten over onvrijwillige zorg. De cliëntenvertrouwenspersoon luistert naar wat u vertelt, ondersteunt u bij een oplossing of bij bijv. het indienen van een klacht.

De cliëntenvertrouwenspersoon is onafhankelijk van de instelling waar hij of zij de cliënt adviseert.

Margreeth Rebers is uw cliëntenvertrouwenspersoon die aan Villa Attent is gekoppeld. Margreeth is als cliëntenvertrouwenspersoon Wzd werkzaam voor het LSR (Landelijk Steunpunt Medezeggenschap) en is volledig onafhankelijk van Villa Attent.

Margreeth is telefonisch te bereiken op maandag tot en met donderdag via telefoonnummer            06 – 21385122 en via emailadres m.rebers@hetlsr.nl . Mocht u haar niet kunnen bereiken kan u ook bellen met 088-2015900.

Heeft u een vraag, een klacht of een probleem? Neem dan gerust contact op. De cliëntenvertrouwenspersoon is laagdrempelig. Uw vraag is welkom en veilig.

 

 

U kunt hier ons klachtenreglement downloaden

https://villa-attent.nl/20-30-01-versie-8-klachtenreglement-4/

 

 

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×